Afscheid van de dames - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Afscheid van de dames - Reisverslag uit Zuidhorn, Nederland van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Afscheid van de dames

Door: paulweggeman

Blijf op de hoogte en volg Paul

01 Januari 2011 | Nederland, Zuidhorn

Het is nu half een, en ben bijna zover dat ik kan vertrekken naar Schiphol. Vanavond vlieg ik met vlucht CZ 346 naar Beijing, maar eerst zal ik op Schiphol mijn reisgezelschap treffen.
Een leuke groep die net als ik staan te trappelen om onze zoon of dochter op te halen.
Vanuit Beijing zal ik maandag alleen doorvliegen naar Chongquin.
Dinsdag zal ik Wu Ming ontmoeten, een kleine bikkel van 3 jaar, en namens de dames welkom heten in de familie Weggeman.

Ik zal de komende dagen een uitvoeriger verslag maken, iets waar ik de afgelopen dagen niet echt aan toe gekomen ben.

tot gauw, groetejes Paul

  • 01 Januari 2011 - 11:50

    Debby:

    Een hele goede reis naar jullie geweldige zoon! Hou je taai! ;-)

  • 01 Januari 2011 - 11:55

    Claudia:

    Spannend hoor nog eventjes dat ontmoet je julie zoon. Wat een leuke naam.

    Groetjes Claudia

  • 01 Januari 2011 - 12:26

    Betina:

    Paul, we wensen je een hele goede reis toe!!!!
    Afscheid nemen zal niet makkelijk zijn....denk aan jullie!!
    Nog even en dan kun je eindelijk Wu Ming ontmoeten!

    Liefs Betina, Gosse, Laura, Emma en Anna

  • 01 Januari 2011 - 13:08

    Alice Vermeulen:

    Hallo Paul,
    Ook namens ons, ex-reisgenoten, een goede reis toegewenst. Fantastisch om weer opnieuw naar het land van onze dochters te mogen afreizen: nu om jullie zoon eindelijk te kunnen zien, voelen, knuffelen. We lezen en even met je mee.

    groet,
    Jeffrey en Alice


  • 01 Januari 2011 - 17:52

    Agnes:

    Een héle goede reis toegewenst!!!!

    Groetjes, Agnes.
    (www.agarto.web-log.nl)

  • 01 Januari 2011 - 18:38

    Familie Pijls:

    we leven met jullie mee!!!

    Hellen, CHarles, Jiao Na (Hunan 2004 bijons 2006) en Coun (Hebei 2006, bij ons 2008)

  • 02 Januari 2011 - 14:14

    Wilma:

    Hoi Paul, een hele mooie tijd in Chongqing. De plaats waar ook wij hele mooie herinneringen hebben en steeds naar terug verlangen. De tijd gaat samen met je dochter heel snel. Wanneer is de overdracht? Geniet van de dagen met haar in haar land van geboorte. Maar je zult Jeanet en de meiden ook wel missen denk ik. Ik volg je via dit blog en ben benieuwd naar je verhalen.
    Wilma

  • 03 Januari 2011 - 09:44

    Monique:

    Een super fijne reis naar jullie zoon. Leuk om jullie op deze wijze nog eens te zien.

    Groetjes van Jullie ex-reisgenoten in 2002.
    Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

  • 03 Januari 2011 - 15:21

    Family Wegman:

    Leuk jullie te volgen naar de derde spruit..

    Paul een mooie reis toegewenst en voor de dames succes met aftellen..

    Family Wegman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Beste vrienden, zoals jullie weten hebben we sinds kort een zoon erbij uit China. Zaterdag 1 januari vertrek ik om 21.30 u. richting Beijing China, om onze zoon te halen. Aangezien ik deze keer alleen reis, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in China, en zou het leuk vinden om wat aanspraak te krijgen van jullie.

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 144705

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 19 Januari 2011

Mijn reis naar Wu Ming

Landen bezocht: