Mijn reis naar Wu Ming - Reisverslagen van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Mijn reis naar Wu Ming - Reisverslagen van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Mijn reis naar Wu Ming

Adoptie reisverslag naar China om onze zoon Wu Ming op te halen.
Ik zal dit keer alleen onze zoon ophalen, en wil graag de achterblijvers op de hoogte houden.

Groetjes Paul

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2011

Eindelijk thuis

17 Januari 2011

Wu Ming ziek

16 Januari 2011

Ik heb hem weer!!

14 Januari 2011

Over de Muur

13 Januari 2011

Bezoek aan het Olympisch Stadion
Paul

Beste vrienden, zoals jullie weten hebben we sinds kort een zoon erbij uit China. Zaterdag 1 januari vertrek ik om 21.30 u. richting Beijing China, om onze zoon te halen. Aangezien ik deze keer alleen reis, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in China, en zou het leuk vinden om wat aanspraak te krijgen van jullie.

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 144705

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 19 Januari 2011

Mijn reis naar Wu Ming

Landen bezocht: