Eindelijk m'n buggy - Reisverslag uit Beijing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Eindelijk m'n buggy - Reisverslag uit Beijing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Eindelijk m'n buggy

Door: paulweggeman

Blijf op de hoogte en volg Paul

11 Januari 2011 | China, Beijing

Hallo iedereen,

zoals de titel verraad hebben we dan eindelijk onze fel begeerde buggy bemachtigd.
Voor nog geen 3 tientjes kan ik nu mijn rug en armen sparen, en behoed ik mijn werkgever voor een medewerker die vroegtijdig de WAO in beland.
Op aanwijzing van een aantal meelezers en voorzien van Google Earth plattegronden is ondergetekende erin geslaagd deze quest te volbrengen.
Om die heugelijke feit te vieren zijn we even naar het Olympisch stadion gelopen.
De temperatuur liet het niet toe om er vandaag ook even in te gaan, want dan ben je gauw een paar uur verder.
Het is best indrukwekkend om dit bouwwerk van dichtbij te zien, het staat overigens vlakbij het kantoor van IBM ook zo'n schitterend gebouw, wat dat betreft kunnen ze hier leuke dingen neerzetten.
De "fakkel" voor het Olympisch vuur stond helaas in de steigers voor een opknapbeurt.
Daarnaast hebben we vanavond met de voltallige groep gegeten bij de Roasted Duck, maar de bediening liep niet echt vlekkeloos, het zal niet aan de drukte hebben gelegen.........
Morgen ga ik even op pad om het boodschappenlijstje van de dames uit Nederland af te vinken, grote kans dat ik hier meerdere dagen voor moet uittrekken.
In vergelijk met Chongquing is het hier iedere dag zonnig, echter stond er vandaag een snerpend koude wind, hopelijk gaat die de komende week liggen.
Geniet van de foto's en groetjes van Wu Ming en Paul

  • 11 Januari 2011 - 17:24

    Betina:

    hey wat gaaf eindelijk een buggy, heerlijk voor je Paul, het scheelt je weer tillen ;)
    En wat Wu Ming er grappig in, hij zit echt zo te kijken van nou ja zeg dames! Hahaha....
    Had vandaag geen tijd om met je te skypen, er kwam iets tussen.....morgen weer werken,mijn vrije week is voorbij gevlogen helaas....nou ik hoor het wel weer van Jeannet hoe het met jullie gaat.
    Mooie foto's en een mooie stad zo te zien, daar kom je je dag wel door, veel te zien en te doen!
    Nou succes morgen met shoppen ;)

    Liefs van Betina, Gosse, Laura, Emma en Anna

  • 11 Januari 2011 - 18:18

    Jolanda:

    Hoi Paul,

    Leuke verhalen en natuurlijk nog leukere foto's :)) Je komt je tijd goed door met je zoon. Leuk om te lezen hoor.
    Groetjes,
    Jolanda (die mama van Bing en Menglan) SN-lijst

  • 11 Januari 2011 - 19:44

    Sonja:

    Hoi Paul,
    eindelijk een buggy....
    heerlijk die vrijheid in je armen,
    alhoewel je er misschien ook wel wat spierballen van zou kunnen krijgen
    Wil Wu Ming er wel in blijven zitten?

    Je had misschien beter een winkelwagen kunnen uitkiezen ipv een buggy, met de boodschaplijst van de dames in nederland, heb je die waarschijnlijk wel nodig.... ;-)

    Veel plezier nog...

    Groetjes Sonja (mama van Ligang) SN-lijst

  • 12 Januari 2011 - 07:48

    Monique:

    Bedankt dat we jullie verhalen mogen mee lezen. Als je dit leest krijg je heimwee naar China maar we moeten nog even geduld hebben.
    Geniet er lekker van en morgen lezen we lekker mee.
    Ook aan het thuisfront jullie zullen nu wel langzaam gaan aftellen om Wu Ming in jullie armen te sluiten.

    Groetjes Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Beste vrienden, zoals jullie weten hebben we sinds kort een zoon erbij uit China. Zaterdag 1 januari vertrek ik om 21.30 u. richting Beijing China, om onze zoon te halen. Aangezien ik deze keer alleen reis, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in China, en zou het leuk vinden om wat aanspraak te krijgen van jullie.

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 144752

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 19 Januari 2011

Mijn reis naar Wu Ming

Landen bezocht: