Wu Ming ziek - Reisverslag uit Beijing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Wu Ming ziek - Reisverslag uit Beijing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Wu Ming ziek

Door: paulweggeman

Blijf op de hoogte en volg Paul

17 Januari 2011 | China, Beijing

Hallo,

zoals je leest ligt Wu Ming in de lappenmand.
Hij at de laatste dagen al niet zo goed, was verkouden en vanavond heeft hij alleen maar zitten huilen bij het eten.
Drinken doet hij wel, en ik hoop dat hij morgen al een stuk is opgeknapt.
Heb hem zojuist een zetpil gegeven om de verhoging wat te temperen.
Gelukkig dat ik weet dat het bij kinderen snel kan herstellen, moet ook wel wat we vliegen over twee dagen.
Ik zelf ben ook aardig vermoeid en ben ook blij dat we snel weer naar huis gaan.
Ik ben vanochtend nog even kort weggeweest met Wu Ming, naar het centrum met de metro, vanochtend was het nog prima met Wu Ming.
Ik hoop dat het morgenvroeg al een stuk beter gaat met hem, dan even rustig aan doen tot vertrek.
Ik zal morgen nog wat foto's bijvoegen, pak nu nog wat extra slaap.

tot morgen Knuffels van Wu Ming en Paul

• 17 Januari 2011 - 13:21

Jolanda:

Ach, die Wu Ming .......wat zielig. Van harte beterschap. Nog even, en dan lekker naar huis, dat is het allerbeste medicijn.

Groetjes,
    Jolanda,
    mama van Bing en Menglan.
    SN-lijst.

• 17 Januari 2011 - 13:24

Claudia:

Wat sneu voor Wu Ming hopelijk wordt hij snel beter.

Groetjes Claudia

• 17 Januari 2011 - 13:39

WAQX:

Oei, das minder. Hoop inderdaad dat hij gauw opknapt voor de terugreis (eindelijk!). Groetjes,Wim, Annick, Quinty en Xu Ziming

• 17 Januari 2011 - 13:43

Jeannet Weggeman:

Hoi Paul en Wu Ming,
    Liefie toch, ik hoorde al van papa vanmiddag dat je ziek bent. 3 weken in een Hotel zitten alleen met je papa gaat ook vervelen, ondanks dat je een kei van een vader hebt die veel met je doet! Nog eventjes en dan ben je eindelijk op de plek van bestemming bij je hele familie, en kun je lekker met je zusjes spelen! Ik ga voor jullie duimen dat jullie alle 2 weer fit zijn voor de lange vlucht a,s, woensdag richting Nederland!
    Wij zullen jullie op Schiphol verwelkomen!
    Liefs, mama, Sue-Lin en Mei-Yi

• 17 Januari 2011 - 13:49

Debby:

Wat naar, dat kleine mannetje ziek... Hopelijk knap hij snel weer op. Zal wel lukken met al die liefde die hij ontvangt! Heel veel beterschap!

Lieve groetjes,
    Debby

• 17 Januari 2011 - 13:54

Colette Cupido:

Lieve Wu Ming,
    Wordt maar weer snel beter mannetje. Je mama en zusjes verlangen enorm naar je.
    Nog twee nachtjes en dan kom je naar Nederland. Lekker bijkomen van de reis en je mama die je heerlijk zal verwennen en knuffelen.
    Lieve groet, Colette

• 17 Januari 2011 - 13:59

Betina:

had het al gehoord van Jeannet, wel super sneu voor Wu Ming. Hopenlijk doet een goede nacht rust met combinatie zetpil wonderen!! Zal heel hard duimen dat hij snel weer de oude is!!!
    Kan me helemaal voorstellen dat je echt lekker naar huis wil, het is lang genoeg geweest!! Nou nog heel eventjes volhouden!!!

Liefs Betina&co

• 17 Januari 2011 - 14:22

Erna:

Heel veel beterschap voor Wu Ming. Hopelijk is hij snel weer beter!
    Groetjes Erna, Vincent, Fleur en Joup

• 17 Januari 2011 - 19:10

Ellen:

Heel veel beterschap en sterkte de komende twee dagen, de laatste loodjes wegen nu wel heel zwaar...
    Hoop dat het gauw beter gaat met Wu Ming en dat jij het ook nog even kan volhouden Paul:)

Liefs en groetjes,

Ellen, Richard en Mae-Lin

• 17 Januari 2011 - 19:46

Richard:

Hoi Paul,

Petje af hoe je het doet met je mannetje daar in China daar mag je best trots op zijn. En dan die dingen zo als camera's ja dat vergeet je zo en er is niemand die zegt heb je hem mee. Drie weken ik heb de tijd niet bij gehouden maar dat is best wel lang in je eendje.

Gr Richard, Simone , Jin en xxx SN lijst

• 17 Januari 2011 - 20:18

Jeannette:

Hallo Paul en Wu Ming,
    Wat vervelend dat jullie je niet lekker voelen. Hopelijk gaat het gauw weer beter! We hebben de afgelopen weken erg genoten van jullie verslagen en de foto's. Petje af dat je dat hebt volgehouden ondanks alle drukte. We zullen het straks missen, maar dan horen we de verhalen van het boefje wel op het schoolplein!
    Een hele goed thuisreis!
    groetjes,
    Jeannette, Sharon, Mitchell en Joyce

• 17 Januari 2011 - 21:33

Sabrina Wassens:

Beterschap voor Wu Ming. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

Groetjes Sabrina (sn lijst)
    mama van Shi-Yan en Q

• 19 Januari 2011 - 05:54

Katinka:

hallo Paul en Wu Ming,

Hoop dat jullie je weer wat beter voelen, voor de terug reis van vandag.
    Goede reis en tot ziens op de Schokker.
    Bedankt voor de reisverslagen we hebben er met veel plezier van genoten.

groetjes katinka, jan gert en marieke

• 19 Januari 2011 - 09:38

Monique:

Heel veel beterschap voor Wu Ming.

Vandaag is de grote dag Jullie komen thuis.WELKOM THUIS Geniet heerlijk van jullie gezinnetje.
    Groetjes Monique, Jos, Yun Bei en Yan Yi

• 19 Januari 2011 - 14:34

Colette Cupido:

Vandaag is het zover; de terugvlucht naar huis en het weerzien met je gezin! Ik wens jullie en met name Jeannet de zussen, een fantastische ontmoeting toe met jullie prachtzoon. Een prachtige zoon rijker. Heel veel geluk met jullie gezin! Het was leuk om jullie te volgen in het prachtige China. Af en toe heb ik nog wel heimwee. Zou zo weer terug willen. Het meelezen brengt China weer een klein beetje dichterbij.
    Lieve groet, Colette

• 19 Januari 2011 - 14:47

Dick En Hinke:

Beste Paul,

Bijna thuis...nog even en je bent weer in het "rijk van Rust, Reinheid en Regelmaat."
    We hebben genoten van je verslagen en kijken uit naar de tijd dat wij ook weer in het land van onze kinderen kunnen zijn.
    Eindelijk kunnen Jeanet en de kids hun broertje in de armen sluiten.
    Heel veel geluk de komende tijd.

Hinke en Dick
    Trotse mama en papa van Senna en Stijn en ???
    www.brusjevoorsenna.waarbenjij.nu

• 20 Januari 2011 - 15:08

Eva:

nog beterschap met wu ming

• 21 Januari 2011 - 13:34

Marjolijn:

Als het goed is zijn jullie weer herenigd en is Wu Ming weer opgeknapt.
    Ik heb genoten van jullie reisverhaal!
    Wij mochten ook 2 keer naar china reizen en zou erg graag zo weer gaan.
    Daarom erg leuk om jullie verhaal te volgen want het roept herinneringen en herkenning op.
    Wij wensen jullie al het geluk toe en hartelijk dank voor het meelezen.
    Groet
    Marjolijn, trotse mama van Joost, Frank, Annemijn, Jingjing en Qi-Jun(snlijst)