Weer terug in Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Weer terug in Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Weer terug in Beijing

Door: paulweggeman

Blijf op de hoogte en volg Paul

08 Januari 2011 | China, Peking

Hallo,

eindelijk zijn we in ons hotel het Comfort Suite, de kamesr zijn zeer groot en licht (denk ik), maar dat zie ik morgenochtend wel.
we zijn hier pas om 20.00 u. aangekomen en het was toch wel een vermoeiende dag, Wu Ming ligt nog in zijn bed te mokken, ik denk dat hij te vermoeid is om lekker te gaan slapen. Hij zal ook wel moeten wennen aan de andere kamer, toch weer veel indrukken in 1 week tijd. Ik zal hem morgen even wat meer aandacht geven, iets wat op een dag als vandaag er een beetje bij inschiet.
De dag begon goed georganiseerd, koffers ingepakt, lekker uitgeslapen en ontbeten en wachten op Michael die ons naar het vliegveld zou brengen.
Toch een beetje een vreemd gevoel, dit was toch de laatste dag voor Wu Ming in zijn geboortestad voor een lange tijd.
Wu Ming scheen dat toch anders te zien, hij was druk in de gesprek met Michael over alles wat hij zag tijdens de rit.
Bij het vliegveld aangekomen hebben we afscheid van Michael genomen,en heb ik Wu Ming op de koffers gestald, een prima oplossing om hem niet uit het oog te verliezen.
Het vliegen vond hij ook prachtig, mooi bij het raampje kon hij alles volgen.
De snack of mini lunch was chinees maar zelfs Wu Ming at hem niet, de noodles waren grijs gekleurd met sesamzaadjes en een zakje met een soort van paddestoelen. Morgen gaan we de schade inhalen, hier in Beijing heb je gelukkig keuze, en we gaan morgenvroeg gelijk op zoek naar een buggy, anders wil meneer steeds "Mjauw" getild worden, ben nog steeds zijn vader en niet zijn drager.
Ik heb weer een aantal foto's bijgevoegd,die zich laat rijden is Wu Ming,en hij die er achteraan sjokt ben ik.

Liefs en groetjes Wu Ming en Paul

• 08 Januari 2011 - 15:10

Katinka:

Hallo Wu Ming en Paul,

Al weer een stapje dichterbij gekomen, op weg naar Zuidhorn.

Het lijkt me een klein boefje toe zoals we op de foto"s kunnen zien,

Veel plezier in Beijing ook weer met je reisgenoten.

Liefs Katinka Jan Gert Marieke

• 08 Januari 2011 - 15:11

Betina:

Zo eindelijk weer in Beijing, wat fijn voor jullie!!
    En wat een leuke foto's weer Paul, je ziet er wel een beetje moe uit vind ik.
    Tijdens het schoonmaken moest ik aan jullie denken, ik was heel benieuwd hoe Wu Ming het zou ervaren in het vliegtuig, maar zo te zien heeft hij echt genoten!!!!
    Nou hopenlijk slaap je lekker vannacht en morgen weer lekker eten ;)

Liefs van Betina, Gosse, Laura, Emma en Anna

• 08 Januari 2011 - 16:35

Mei-Yi Sue-Lin :

Lieve papa en Wu Ming, gelukkig zijn jullie veilig in Beijing aangekomen!
    Wij worden elke dag een beetje meer verliefd op Wu Ming! Hij ziet er zooooooo schatig uit, als hij slaapt, maar ook met zijn peruaans mutje op!
    Wu Ming, wij zijn hier elke dag op onze kalender aan het aftellen waneer wij je mogen halen, nog 11 dagen en dan zullen we jou op Schiphol ontmoeten en knuffelen samen met mama!
    Liefs, Mei-Yi, Sue-Lin & Mama! xxxxxxx

• 08 Januari 2011 - 16:41

Colette Cupido:

Fijn dat de vlucht goed is gegaan en jullie weer zijn geland in Beijing. Het is ook niet wat he voor de kinderen. Zoveel indrukken te verwerken en dan ook nog voor het eerst vliegen. Nu heerlijk nog een tijdje relaxen in Beijing en er lekker op uit trekken. Genoeg te zien en te doen. Lekker genieten met je zoon en gaan aftellen naar 19 januari.
    Groet, Colette

• 08 Januari 2011 - 17:20

Debbie:

Ha die drager/duwer en mooie Wu Ming!

Dus jullie zitten alweer lekker in de Comfort Suites!
    Wij komen er maandagavond (laat) ook bij. Zoek jij alvast de goede restaurantjes uit?
    Hier alles okee. Ons kleinste meissie komt steeds meer los en gaat zelfs al de grenzen opzoeken. Inclusief drama-queen-gedrag en jaloezie. Ze is lekker zichzelf dus en dat is goed.

Tot Maandag (zal wel dinsdagochtend worden)

Groetjes,
    Debbie

• 08 Januari 2011 - 19:17

Dick En Hinke:

Beste Paul, jullie zijn nu weer een stapje dichter bij huis. Nog even en dan is het echt zover.
    Ga vooral eten in het restaurant tegenover het hotel, echt een aanrader.

Groeten,
    Dick, Hinke, Senna en Stijn

• 10 Januari 2011 - 02:05

Papa En Mama Van JUN:

He, Paul,
    Mooie plaatjes van jou en je zoon, maar we hebben je hier al in het echt bewonderd!! We gaan er samen met de anderen nog een mooie week van maken samen met dat stelletje kids....
    Groet Reinard & Anja de Zwaan & JUN