Eerste dag terug in Beijing (Peking) - Reisverslag uit Beijing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Eerste dag terug in Beijing (Peking) - Reisverslag uit Beijing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Eerste dag terug in Beijing (Peking)

Door: paulweggeman

Blijf op de hoogte en volg Paul

10 Januari 2011 | China, Beijing

Hallo,

het was een vrije dag voor ons, hadden verder geen verplichtingen en Wu Ming en ik werden om 9 uur wakker gebeld door het kamermeisje.
Dus hurry up aanpellen om nog snel een ontbijtje te scoren, want dat is klokslag 10 gesloten.
Vandaag wilden we een buggy halen omdat meneer niet echt een wandelaar is, wat ik ook niet verwacht van een menneken van 3.
Ik had verwact bij het eerste warenhuis minimaal een keuze uit 5 modellen te krijgen, maar dit is China alles toch net weer anders, twee soort Maxi-cosi buggy's, niets op voorraad dus dat werd niets.
s'Middags samen met Andy en Wendy en Kay een taxi gepakt en veredr Beijing ingetrokken, bij een nietszeggend gebouw, the Legend (leek op een bioscoop van buiten) dan toch eindelijk geslaagd, leuk model doe er maar twee riepen we enthousiast.....
Nee.......slechts 1 exemplaar die er stond, kregen echt het idee dat we in een soort thema park waren beland, winkels met van alles 1 exemplaar, en omdat het zondag was moets ik op maandag wachten.
Met veel handen en voeten werk heb ik het telefoonnummer van het hotel achtergelaten, ben benieuwd of ik gebeld wordt.
Vanavond hebben we met een groep bij het Honmg Lian Roast Duck restaurant gegeten, erg lekker met enorme flessen bier van een vaag lokaal merk, maar wel lekker.
Morgen hebben we ook een vrije dag, wacht even op telefoon van het warenhuis en neem wat quality time voor Wu Ming.

Groetjes Wu Ming en Paul

  • 10 Januari 2011 - 07:02

    Betina:

    Wat is de eerste foto toch leuk!!!
    Lekker even geen verplichting, zo kun je even bijkomen ;) en nu nog een buggy, had wel verwacht dat je er eentje zou scoren, zo'n grote stad, hopenlijk bellen ze vandaag!
    Wel fijn dat je nu meer aanspraak hebt, hopenlijk gaan de dagen nu snel om en voor Wu Ming ook leuk, speelkameraadjes om zich heen. En hebben jullie nu wel lekker kunnen eten?
    En hoe slaapt Wu Ming nu?? Valt hij al iets eerder in slaap en kun je wat langer blijven liggen? Je ziet er wel een beetje moe uit Paul! Probeer af en toe even te chillen hoe mijn dochters het zo mooi kunnen zeggen ;)
    Nou geniet van elkaar en tot horens!!

    Liefs van Betina, Gosse, Laura, Emma en Anna

  • 10 Januari 2011 - 08:24

    Susan Poppe:

    Als je een winkelcentrum verder loopt heb je keuze uit heel veel buggys daar zit ook een starbuck en aan de zijkant een grote babywinkel

    ongeveer 10-15 minuten lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Beste vrienden, zoals jullie weten hebben we sinds kort een zoon erbij uit China. Zaterdag 1 januari vertrek ik om 21.30 u. richting Beijing China, om onze zoon te halen. Aangezien ik deze keer alleen reis, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in China, en zou het leuk vinden om wat aanspraak te krijgen van jullie.

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 144754

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 19 Januari 2011

Mijn reis naar Wu Ming

Landen bezocht: