Aankomst in Chongqing - Reisverslag uit Chongqing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu Aankomst in Chongqing - Reisverslag uit Chongqing, China van Paul Weggeman - WaarBenJij.nu

Aankomst in Chongqing

Door: paulweggeman

Blijf op de hoogte en volg Paul

03 Januari 2011 | China, Chongqing

Hallo allemaal, ik ben vandaag aangekomen in Chongqing.
Ik zat als enige "westerling" in het toestel.
Dit komt omdat Chongqing nog niet als een toeristische trekpleister te boek staat.
Het is hier overigens enorm groot, en er leven 32'5 miljoen mensen in deze stadsprovincie.
En morgen is het dan eindelijk zover,en krijg ik Wu Ming, ben reuze benieuwt of hij me herkend van de foto's die wij hem al hebben toegestuurd.
Ik zal de komende dagen mijn reisverslag dagelijks bijwerken en voorzien van de nodige foto's.


Groetjes Paul

  • 03 Januari 2011 - 09:05

    Sonja:

    Welkom in Chongqing!

    Vervreemdend he, als enige westerling in het vliegtuig. In de stad zelf trokken we ook aardig wat aandacht, zeker met twee kinderen. Wel heel vriendelijk allemaal.

    Hopelijk kan je je rust vinden, midden in het bruisende centrum. Een goede nacht en morgen veel geluk!

    Groetjes, Sonja,
    mama van Jiangxi-beauty en Chongqing-kanjer

  • 03 Januari 2011 - 09:35

    Wilma:

    Hoi Paul,
    Toen wij in 2007 Chongqing binnenvlogen werden we verwelkomd door middel van vuurwerk. Ik zei tegende meiden dat dat speciaal voor ons was, grapje. Maar voor jou nu even nog een dagje "rust". In welk hotel zit je? Het zal heel spannend morgen zijn. Inderdaad ben ik benieuwd of je zoon je herkend. Ik geloof wel dat ze met de foto's hebben gewerkt. Voor nu nog een fijne dag en vooral nog een rustige nacht. Kun je wel slapen denk je zo deze laatste dag alleen in CQ?
    Wilma

  • 03 Januari 2011 - 10:23

    Nathalie:

    Hoi Paul en Jeannet,
    Fijn dat je veilig bent aangekomen in Chongqing. Een bijzondere wereldstad, een mengeling van oost en west. Bruisend, overweldigend. Dit zal het zeker morgen voor je/jullie zijn als jullie eindelijk jullie mooie manneke mogen ontmoeten. We blijven jullie volgen. Jeannet, nog even doorbijten meid en dan zie je je prachtzoon via Skype.
    Groetjes,
    Nathalie; trotse mama van 2 prachtige Chongqing meiden (Ayleen en Yindi) en een prachtoon uit Jiansu (Bing).

  • 03 Januari 2011 - 10:57

    Marielle Bouman:

    Hoi Paul,

    Veel plezier in Chongqing! Wij zijn in 2002 in deze grote, indrukwekkende stad geweest. En inderdaad, wij waren toen ook de enige westerlingen.
    Veel geluk voor morgen! Ik hou jullie weblog in de gaten!

    Groetjes, Marielle
    (SN lijst, mama van Meng-Bai)

  • 03 Januari 2011 - 12:45

    Dick En Hinke:

    Beste Paul,

    Fijn dat je goed bent aangekomen in de stad van jullie zoon. Nog 1 dag en dan is het zo ver.

    Groetjes,
    Hinke en Dick Schilstra

  • 03 Januari 2011 - 13:48

    Colette Cupido:

    Morgen is het zover. Eindelijk de dag dat je je zoon ontmoeten mag. Wij wensen je voor morgen een bijzondere ontmoeting toe met je prachtzoon! En Jeannet, nog 1 nachtje slapen meid. Hopelijk lukt het een beetje met de zenuwen. Morgen kun je eindelijk je zoon gaan zien! En wij zijn natuurlijk reuze benieuwd naar de verhalen en de foto's.
    Groet, Colette Cupido

  • 03 Januari 2011 - 15:15

    Debbie:

    Hoi Paul, fijn dat je goed aangekomen bent. Hier ging ook alles goed. We zitten in een luxe hotel echt middenin de stadse drukte, ook wel erg leuk! Nu voelt het pas echt als China hè, na die twee reisdagen waarbij we eigenlijk alleen maar viegtuig en hotel hebben gezien. Morgen ontmoeten we ons meisje, en volgende week zie je haar ook in levende lijve. Heel veel suces en plezier morgen!!! En de groetjes alvast aan Wu Ming :-)

    En Jeannet, hou je het nog vol met de spanning?? Alles gaat goed hier hoor, en Paul is heel relaxed. Alles komt goed.

    Groetjes,
    Debbie

  • 03 Januari 2011 - 18:10

    Betina:

    Hey Paul, fijn dat je veilig bent aangekomen!! Nu nog een nachtje slapen en dan is het zover, dan ontmoet eindenlijk Wu Ming, je zoon, wat zou dat een mooi moment zijn!!!
    En ik hoop dat je snel via skype met Jeannet en de meisjes het kan delen!! Succes morgen!!

    Liefs Betina, Gosse, Laura, Emma en Anna

  • 03 Januari 2011 - 19:29

    Vincent, Erna,Fleur:

    Hallo Paul,
    Goed te lezen dat je in Chongqing bent. Voor morgen heel veel geluk en we blijven je volgen.
    Vincent, Erna en Fleur (SN lijst en de ontbrekende reizigers)

  • 04 Januari 2011 - 09:02

    Bianca (SN-lijst):

    Beste Paul,
    Fantastisch dat je jullie zoon op dit moment in je armen hebt. Ik begreep van Jeanet via de lijst dat het goed gaat en dat jullie manneke goed is voorbereid. Dat is geweldig, zeker ook omdat je er alleen voor staat. Ik wens je erg veel succes samen met je zoon in China. Het is heel bijzonder om het alleen te doen (weet ik uit ervaring). Lang leve Skype!
    Groetjes,
    Bianca

  • 04 Januari 2011 - 12:06

    Hellen Pijls:

    Paul en familie,

    van harte gefeliciteerd, wat geweldig dat jullie nu je zoon ook bij je hebt, echt, in het hotel! We leven erg met jullie mee, ik lees Jiao Na (uit Hunan, nu 6 jaar oud, schisis) en Coun (uit Tianjin nu 4 jaar oud, albinisme) de verhalen voor, ze leven erg mee!

    heel veel geluk

    Hellen, Charles, Jiao Na en Coun Pijls (RD)


  • 04 Januari 2011 - 12:18

    Sonja:

    Wat fijn dat de eerste ontmoeting goed verloopt! En lang leve skype voor Jeannet en jullie meiden. Alvast een goede nachtrust voor jullie beiden na deze drukke dag en morgen kalm aan.

    Groetjes, Sonja
    mama van Jiangxi-beauty en Chongqing-kanjer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Beste vrienden, zoals jullie weten hebben we sinds kort een zoon erbij uit China. Zaterdag 1 januari vertrek ik om 21.30 u. richting Beijing China, om onze zoon te halen. Aangezien ik deze keer alleen reis, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen in China, en zou het leuk vinden om wat aanspraak te krijgen van jullie.

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1191
Totaal aantal bezoekers 144688

Voorgaande reizen:

01 Januari 2011 - 19 Januari 2011

Mijn reis naar Wu Ming

Landen bezocht: